PBS Sem 2

Assalamualaikum, Salam Sejahtera semua ;p

Alhamdulillah, selesai tugasan Cik Ily pada PBS kali ini berkenaan dengan subjek major iaitu PIM 3103 Pengajian Al-Quran. Banyak yang Cik Ily perolehi daripada PBS kali ini. Apa yang menarik, PBS kali ini Cik Ily berpeluang bertemu dengan hampir kesemua murid..Cuma tak sempat nak bagi kata-kata motivasi pada calon UPSR kali ini..Insya-Allah..jika ada kekuatan dan usaha serta tidak lupa berdoa dan bergantung harap pada Allah..Insya-Allah, it'll be easier for them to get straight As..isn't?

Although Cik Ily had SBE without any friends..but I had a very cherish sister who helps me a lot while doing the task. I'm always ask her how to do this and that..because maybe she is young same like mehihi..*sorry sis Aishah if you read this post*


Wanna meet her again :(-SIS AISHAH&ME.
 Location:Staffroom SK Nusantara

Habis je PBS, bersiap untuk pulang ke Pahang. Tapi, nasib tak menyebelahi Cik Ily apabila sebuah beg Cik Ily berisi buku dan segala assignment sudah hilang bila dah turun dari bas..Ya ALLAH, moga ditabahkan hati..Bersusah payah juga Cik Ily nak siapkan assignment tu..tiba-tiba hilang, jika orang itu mencuri, terpulang padanya untuk bertaubat..

Apapun, doakan Cik Ily tabah..dan harap tuan yang mengambil beg Cik Ily dapat contact Cik Ily semula sebab dalam beg tu ada buku sekali dengan no.phone Cik Ily..

 ~Tschus~

ss says:Tolonglah pulangkan beg den! Den nak buat keje ni ;/

You Might Also Like

1 comments